iidawengelin

Alla inlägg under april 2010

Av iidawengelin - 27 april 2010 21:21

hej hej ! nu sitter jag och letar efter med ryttarhästar :P För emma och jonna hade hittat några hästar .. så då får jag leta om jag hittar nått själv för dt e typ ingen annan som vill ..

så om ni har nån häst som ni behöver hjälp med så kontakta mejj :D

idah red jag Ariel och vi red ute på plan vi tränade lite övergångar och så vidare .. men dt var typ 1 som inte ville galoppa så då fick inte nån TYP ...


hejdå !

ork int signatur idah :P

Av iidawengelin - 26 april 2010 11:43

hej hej nu sitter jag på skolan meg elin asså jag har ärligt INGET  att göra efter skolan ... Emmy e sjuk , Nelli F e typ sjuk ,vilma L ska rida sen ...dt e typ 6 stycken i klassen som är sjuka .

så dt blir nog tv:en när jag kommer hem ...


nu ska vi ha bild ..


hejdå !


några  bilder  på amanda ..hehee dt blir samma bild flera gånger

                   

Av iidawengelin - 23 april 2010 21:33

hej hej bloggen ! nu e jag med vilma vi typ sitter och svullar godis :P

imorrn ska vi typ till anna och hämta lite grejjer http://smultronannisss.bloggplatsen.se


nu ska vi typ göra nått ;P


lite bilder från ikväll och dagen med vilma .  

hahha ,jag och vilma :P


  

haha amanda biter i sin lilla mössa som vi försökte sätta på ;P<3


   

hihi <3 vi fick på den 1 gång iaf :P<3

men när jag och emmy förskte så tog dt typ 34526465774838894005439 gånger innan vi fick på rosetten igår ... 

    

hon fick smaka lite suddmilkshake :P


hejdå ! datan dampar så ingen sing ...


  

Av iidawengelin - 22 april 2010 17:47

  hej hej bloggen ! asså nu har jag så j*vla tråkigt .. emmy skulle hem och äta sen skulle hon typ på genrep till vårshowen på wendelas och emma e me jånna så ...


haha jag och emmy skulle ta söötis bilder på amanda :P så hära fiina blev ju dom .


haha vi satte på en rosett på amanda <3

  

haha rosetten ramlade av typ hela tiden :P

  

naww <3


assåå jag e så dum mot amanda jag tappade henne så hon föll över 1 meter :(

nööffff <3  

haha hon hoppade ner för bordet ! xd   


HEJDÅ  ! n


nu ska jag äta pizza :P

så dt blir ingen signatur :P

Av iidawengelin - 20 april 2010 19:57

hej hej bloggen ! idah var dt leva livet på skolan och då dansade vi på första lektionen men Malin hon dansar typ på wendelas och sen dansade vi med Hanne och Sabina oxå :P dt var kul ..


så vi slutade typ klockan två och då gick jag hem och hämtade jag mina ridkläder så gick jag och emmy på subway och köpte mackor och så tog vi bussen till tanne  och sen red jag arrow och dt gick ju f*n sääämst ! för vi hoppade och jag var ju så dålig jag typ lutade mejj fråmåt som in i helvete !



idag orkade jag inte ta kort på dagens outfit men jag hade på mejj mina lackthights och min blååa kofta :P



KOMENTERA !



hejdå !

  

Av iidawengelin - 19 april 2010 19:40

   tja bloggen ! idag var jag på skolan .. sen var ja me emmy <3


haha lite bilder .


hahah tog kort på thildas strumpa :P


  

xd  !tog ett kort på emmy :P kolla i bakurunden ;P


idag hade jag mina lackthights,armband och en svatvit rangig tröja ..

DAGENS OUTFIT  !

  

förlåt kortet blev lite udda men .. den bjuder jag pååå  !hahah


imorrn e dt LEVA LIVET ja e i grupp 3 så jag  ska TYP äta frukost på parkskolan ?

och då slutar vi typ klockan två så jag och emmy ska ta bussen klockan sjugoövertre . haha tog ett kort på busstidtabellen .. :P

  



hejdå !

  

Av iidawengelin - 19 april 2010 11:43

 hej hej  ! nu e jag på skolan ... sen ska vi ha bild ... (piss)


imorrn ska vi hoppa :p JIPPIE


hehe har inte så många bilder .       

ida hade jag dom hära kläderna .. och blått linna blått nagellack och en svart vit tröja men ni ska få se dagens outfit när jag kommer hem ..


hejdå

     

Av iidawengelin - 18 april 2010 17:56

hej hej ! idag skulle vi åka till trillevallen men dt var så blåsigt och så då ville vi inte åka .

vi åkte till åre chokladfabrik sen då fick jag choklad av pappa, för jag tog inte med mina pengar för jag trodda att vi bara skulle åka slalom i trillevallen .


imorrn e dt skola...(tyvärr)


hahah bilder

 

hahaha jag blev LITE törstig .

jordgubbs pralinerna jag fick av pappa :P  

Presentation


Hej! Jag heter Ida å är 12 år,jag bor i Östersund.Jag går i 6gul på Parkskolan.
Mina intressen är Ridning och vara med kompisar.
Komentera gärna! :D

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Outfits

Outfits

Shopping

Shopping

Ovido - Quiz & Flashcards