iidawengelin

Alla inlägg under november 2010

Av iidawengelin - 30 november 2010 18:44

hej hej ! Nu är klockan 18:44 å vi ska till stallet om 1 minut ... hahah

Men ska rida Roxy . HOPPNING  .......!!! hemskt ! 

kanske mitt sita inlägg innan jag dör ..

hej då!

Av iidawengelin - 30 november 2010 17:34

hej hej ! Har nyss ätit middag så snart blir dt ridning ! Ska hoppa Roxy ..  :(

Idag kollade vi på film på skolan . Fast vi gjorde lite saker innan dt tex.Musik,NO å Matte ..

Efter skolan var jag med Emelie vi gick på stan . köpte en nagelfil,julklapp till mamma å en hemlig sak till ... haha . Men fotade inte mammas sak å den hemliga saken heller ..


Bild på nagelfilen ...

  


Byebye  !



Av iidawengelin - 29 november 2010 18:59

Sha igen !


Idag på skolan började vi 09.00 med H-tid . sen SO med Liz ... Efter dt var dt lunch .. Idrott efter dt.. fast vi kollade på film istället efter som Ubbe var sjuk  . Kommer inte ihåg vad den hette  .hahah sen hade vi Svenska men vi kollade nästan klar på filmen istället .(y)


Dagens outfit .

  

bilden har damp så ni får vända på huvudet när ni ska kolla .. :P


hEjDå <3  

Av iidawengelin - 29 november 2010 18:39

 hej hej ! nu håller jag på att byta bakgrundsbild men dt går ju inte .....

fel på bloggplatsen.se  ?  eller  ...


lite bilder på ? ..


        

1. Amandas julklspp <3

2. Spiralkub <3

3. Lösnaglar <3

4. Cupcake block <3



å en bild på världens finaste <3



Hejdå <3   

Av iidawengelin - 29 november 2010 17:48

hej hej ! Nu ska jag låna syrrans överladdningssladd för jag ska ladda över mina 38202092837339393040939 bilder till datan sen till hårddisken ..


Sen ska dt bli lite ändringar i bloggen oxå !  Så dt kommer se lite udda ut.

Jag ska ta en outfit bild oxå nu <3


Bye bye ! <33  

Av iidawengelin - 28 november 2010 19:56

MÅSTE HA !!!

  

hahah dt var lite vad jag vill haa!


Puss å Kram ! (y)

Av iidawengelin - 28 november 2010 19:52

hej hej !  Nu var dt ett tág sen jag bloggade så jag ska försöka blogga mer ..

Idag har jag bara varit hemma å slappat efter som dt är söndag . har kollat på GLOBEN INTERNATIONAL HORSE SHOW ! (stavas?)


Hejdå !

Av iidawengelin - 2 november 2010 10:45

Hej hej !  Var i Gävle i helgenl , därför har jag inte bloggat ! 

Men dt var iaf jättekul i Gävle (y). Men tyvärr missade jag ju Emmys halloweenfest ...


Köpte lite saker i Gävle men bilder kommer sen !  Å var på stan i går med Vilma <3 Så bilder från dt jag köpte i Gävle å på stan igår kommer snart  .


Idag ska jag hoppa Ariel på ridningen ! :D Men vi kanske ska ha Agneta efter som vi ska byta ridlärare ... Men Agneta är typ sjuk.. lr hennes barn ? Så då kommer vi ha  Kjell ... ÅÅÅÅÅH HATAR HAN !!! vill inte rida om vi ska ha han ...

han klagar på att jag alltid har för långa stigläder .. å han tycker att vi är dåliga på att rida ...


Hej då !

Presentation


Hej! Jag heter Ida å är 12 år,jag bor i Östersund.Jag går i 6gul på Parkskolan.
Mina intressen är Ridning och vara med kompisar.
Komentera gärna! :D

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Outfits

Outfits

Shopping

Shopping

Ovido - Quiz & Flashcards