iidawengelin

Alla inlägg under juli 2010

Av iidawengelin - 29 juli 2010 10:13

hej hej ! nu ska jag blogga innan vi åker till farmor  !så dt betyder inget bloggande ..

vi ska komma hem på söndag .


förlåt att dt blev så lite bilder igår . men dt fanns bara fullizz bilder och datan laggade .


hejdå <3

Av iidawengelin - 28 juli 2010 17:42

hej hej ! har inte bloggat ni när vi har kommit hem med jag bloggaar lite nu iaf !


Måndag : Vi åkte till Gideå . dt tog typ 4 timmar . Sen hjälpte vi Carina med att göra iordninghästarna till ridtur .


Tisdag : Vi badade på Ava Havsbad . sen red vi jag red på Tamara å emma red Ivanna av Basta . haha skulle hoppa ett skogshinder å tamara hoppade stillastående så flög av henne ! :P


Onsdag : Vi åkte till Skeppsmalen å kollade lite sen handlade vi på coop i Övik . '


Torsdag : Vi åkte till Övik .


Fredag : Åkte till Ava havsbad å FÖRSÖKTE  bada med dt var så j*vla kallt !


Lördag  : Vi åkte till Umeå jag köpte 2 berlocker till emmy , solglasögon och stenhjärtan . sen red vi jag red på Ivanna å emma red på Tamara . hon galopperade jätte fort ! sen stannade å bockade typ 3 ggr så jag ramlade av IGEN !


Söndag : vi åkte till Övik å köpte godis ! Mums .. =)


Måndag : vi packade ihop alla saker sen fikade vi hoss Carina :) sen åkte vi hem till pandan!


Emmy har vart jätte snäll å tagit hand om amanda !  hihi <33


 några ggr så fick vi leda Galina å Minna för Minna hade ett svullet ben å Galina hade fått inn en pinne i ljumsken ?


mer bilder från Gideå finns på http://emmiiboy.blogg.se



bilder .

 

Jag , Ivanna å mamma :P

  Jag å Ivanna   Jag och Minna   

Jag och Tamara  


lite bilder från Estland .

haha , Kik in de kök ? vet inte hur dt stavas !


  haha flummig .

Stackars hästar som måste gå i trafiken  


Hejdå !

Av iidawengelin - 28 juli 2010 17:42

hej hej ! har inte bloggat ni när vi har kommit hem med jag bloggaar lite nu iaf !


Måndag : Vi åkte till Gideå . dt tog typ 4 timmar . Sen hjälpte vi Carina med att göra iordninghästarna till ridtur .


Tisdag : Vi badade på Ava Havsbad . sen red vi jag red på Tamara å emma red Ivanna av Basta . haha skulle hoppa ett skogshinder å tamara hoppade stillastående så flög av henne ! :P


Onsdag : Vi åkte till Skeppsmalen å kollade lite sen handlade vi på coop i Övik . '


Torsdag : Vi åkte till Övik .


Fredag : Åkte till Ava havsbad å FÖRSÖKTE  bada med dt var så j*vla kallt !


Lördag  : Vi åkte till Umeå jag köpte 2 berlocker till emmy , solglasögon och stenhjärtan . sen red vi jag red på Ivanna å emma red på Tamara . hon galopperade jätte fort ! sen stannade å bockade typ 3 ggr så jag ramlade av IGEN !


Söndag : vi åkte till Övik å köpte godis ! Mums .. =)


Måndag : vi packade ihop alla saker sen fikade vi hoss Carina :) sen åkte vi hem till pandan!


Emmy har vart jätte snäll å tagit hand om amanda !  hihi <33


 några ggr så fick vi leda Galina å Minna för Minna hade ett svullet ben å Galina hade fått inn en pinne i ljumsken ?


mer bilder från Gideå finns på http://emmiiboy.blogg.se



bilder .

 

Jag , Ivanna å mamma :P

  Jag å Ivanna   Jag och Minna   

Jag och Tamara  


lite bilder från Estland .

haha , Kik in de kök ? vet inte hur dt stavas !


  haha flummig .

Stackars hästar som måste gå i trafiken  


Hejdå !

Av iidawengelin - 18 juli 2010 14:33

hej ! nu ska jag på bio på Klara .

nyss redigerade jag en bild på ariel å kajsa .

bilden .

hehe den blev lite annorlunda .


hejdå ! nu ska jag på bio .   

Av iidawengelin - 18 juli 2010 13:05

Sha sha ! nu sitter man här å inte vet vad man ska göra . men imorrn blir dt gideå dt kommer att ta ungefär 4 timmar att åka dit .. dt ligger utanför övik . hoppas dt blir kul .

å emmy ska vara amandavakt för vi ska vara borta i 8 dagar .

å dt betyder att dt inte blir några inlägg lr sittande vid en data .. (tyvärr)


hejdå !

Av iidawengelin - 17 juli 2010 22:01

hej hej ! idag har mán bara slappat :P

för typ en stundsen blev jag klar med min vitaheader som ni kanske kan se ?

hahah , gjorde den faktist själv i photoshop , okej emma hjälpte mej lite grann men bara pyttelite . hehe jag e ju inte så duktig änn med ska bli ! lika bra som emma,jonna å thilda .

å tidigare ikväll så gjorde emma en header till med :P tusen tack emma .

men hade inget att göra så gjorde en egen men ni kan få se den emma gjorde om ni vill ?


bild på emmas header .


hihi <3 fiiniz header .

nu ska jag ändra pressentationbild , sen blir dt nog något flumm .


på Måndag ska vi till Gideå så jag kommer inte blogga då men jag KANSKE kommer att blogga imorrn ? mejby ...man vat aldrig . haha :P närå men kanske   


hejdå ! ha en fortsatt flummig kväll ;) 

Av iidawengelin - 16 juli 2010 08:28

HEJ ! nu sitter man här med ett tjoktlager papper å tejp runt fingret . det borjade med att jag skulle såga hemma hoss jonna å jag råkade ju såga lite på nageln å skinnet brevid . aj !

idag vaknade jag å  syster klockan tioisju för att jonna skulle komma för hon ska ju till ingmarsö å till sin älskade dorino ! å thilda råkade tappa jonnas kamera så den gick sönder . men inatt typ klockan 12 så komm jag å syster på att hon kunde låna min trasiga kamera men det är ju bara batteriluckan som är trasig  så den är ju bättre änn ingenting . så klockan sju i morse kom hon hit för att hämta :

KAMERAN

4 BATTERIER

KAMERAVÄSKAN

MINNESKORT

KAMERALADDAREN


HEJ DÅ !

Presentation


Hej! Jag heter Ida å är 12 år,jag bor i Östersund.Jag går i 6gul på Parkskolan.
Mina intressen är Ridning och vara med kompisar.
Komentera gärna! :D

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Outfits

Outfits

Shopping

Shopping

Ovido - Quiz & Flashcards