iidawengelin

Alla inlägg under augusti 2010

Av iidawengelin - 24 augusti 2010 17:40

hej hej ! nu sitter jag här å läängtar tills jag,syster å jonna ska till stallet .

kollar på joko,jakamoko,toto nu :P

sen ska vi åka till stallet vi kanske åker typ 7 lr innan .


hejdå .

Av iidawengelin - 23 augusti 2010 12:59

hej hej ! nu har man varit på skolans första dag .

Efter som att jag börjar i 6:an så börjar ju på en ny skola . Parkskolan , men som systersäger : Knarkpark .

dt var faktiskt ganska kul första dan vi började klockan 9 i aulan å slutade 11 .

hihi fick sitta brevid en tjej som hette Emelie hon var jättesnäll :D


hejdå .

Av iidawengelin - 18 augusti 2010 21:23

hej hej ! har inte bloggat på länge .

igår började ridningen red arrow och har bytt ridgrupp så nu rider jag i föredetta-avramlingsgruppen klockan 19.45  men efter som att jonna har slutat så är dt inte en avramlingsgrupplängre . men vi red ute iaf . det var jättekul travade å skrittade bara efter som dom nyss kommit från betet . men mycket trav blev dt :P


jag ska försöka börja med outfits igen ,men kanske inte varje dag .


idag så var jag å emma med jonna vi åkte till brunflo å skulle plocka hjortron men dt blev hallon . sen när vi kom hem åkte vi å åt på marité med mamma å pappa .


lite bilder som  jag hittade på denna data .


Sötis Madde <3   Pandan miin !   hihi min lilla fladdermus/hamster .   

lilla solrossvull <33 Älskar dej så  ! 


hihi lite bilder på sötisar !


hejdå alla söötisar  .

Av iidawengelin - 15 augusti 2010 18:15

hej hej ! nu var det länge sen jag bloggade .

men jag och vilma gick ju på bio förr vi kollade på Eclipse den var faktiskt bra :)


bloggade lite iaf .


men vad tycker ni ? att jag ska borja med outefits igen  ?

skriv vad ni tycker .



Av iidawengelin - 15 augusti 2010 18:02

Rest in peace Trixi ! I know you feel better now Ann you did then , they will all get here .There is no one you can dress because I love you so . My sweet little pony ,miss you so and no can understand I whis you here perhaps one more chance ?


Hvile i fred Trixi , jeg ved du foler dig bedre nu Ann du gjorde dengang . , vil de alle blive der Dereringen du kan klaede fordi jeg elsker dig så ! min dejlige lille pony og savner dig så ingen kan forstå Gid du var måske en storre chance ?


Vila i frid trixi ! Jag vet du mår bättre nu änn vad du gjorde då , dom där ska allt få . det finns ingen som dej kan klå ,för jag älskar dej så . min fina lilla ponny saknar dej så och ingen kan förstå .Jag önskar du fanns kanske en till chans ?

Av iidawengelin - 8 augusti 2010 13:53

hej hej ! nu är jag hoss vilma sen ska vi på bio dt blev eclipse :D


bloggar mer sen .

hejdå <3

Av iidawengelin - 8 augusti 2010 10:49

hej hej  ! vaknade för en stundsen men ringde till vilma nyss  för vi ska gå på bio men ska vi gå på eclipse eller Klara  ? vi kan inte bestämma oss :P


igår kom vi hem från momma å moffa men bilder finns på emmasblogg 


hejdå !

Av iidawengelin - 5 augusti 2010 10:59

hej hej ! förlåt för att jag inte bloggat denna vecka ..

idag ska vi åka till momma å moffa . vi ska vara med angela å minette men momma säger att vår lilla kusin på typ 5 år har fått en häst men man et ju aldrig? hejdå  !

Presentation


Hej! Jag heter Ida å är 12 år,jag bor i Östersund.Jag går i 6gul på Parkskolan.
Mina intressen är Ridning och vara med kompisar.
Komentera gärna! :D

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Outfits

Outfits

Shopping

Shopping

Ovido - Quiz & Flashcards