iidawengelin

Alla inlägg under juni 2010

Av iidawengelin - 28 juni 2010 15:35

hej hej ! har inte bloggat på ett tag ..

jag kommer inte blogga denna vecka heller för vi ska till momma å moffa . till Angela å Minette <33

men ville bara säga dt så att ni vet att jag inte kan blogga i veckan .


hejdå !

Av iidawengelin - 24 juni 2010 20:16

hej hej ! idag gick man till frissan . inga bilder . tyvärr

sen fikade jag,mamma å emma fikade vi på wedan .

å fick en jätte snygg baseballtröja när vi gick på ginatricot.


bild på min nya jacka .

  

bilden blir tyvärr liten .


hejdå !

Av iidawengelin - 23 juni 2010 13:07

hej hej ! idag vet  jag inte vad ja ska göra kanske att man ringer vilma senare ?

idag vaknade jag av att pappa var i köket å skramlade klockan halv 7 . men jag somnade om å vaknade kvart över 8 då sen läste jag i typ 5 minuter sen somnade jag igen å vaknade av att dt var nån som ringde men han inte svara å då var klockan 9 så jag gick upp å kollade på sommalovsprogramet .


hittad en jätte söötiz bild på pandanmin <3


  

foto:ida wengelin

kamera : Nikon COOLPIX L20


HEJDÅ !

Av iidawengelin - 22 juni 2010 12:00

hej hej ! nu e emma på toa så passa på att blogga lite :P snart kanske kusin kommer . hon e JÄTTE jobbig ibland  .hon kommer typ bara  vara här kanske 1-2 timmar . efter dt vet jag nog inte vad ja ska göra . lr så drar jag till Barnenshus å köper present till eddepedde (KUSIN) :P

nää nu ska man ringa till mamma som e på akepunktur (stavas) för ska fråga lite saker .


hejdå !

Av iidawengelin - 21 juni 2010 14:28

hej igen ! 


nu ska kolla lite på designadinblogg .


fis att alla är borta eller inte hemma !


hejdå .



Av iidawengelin - 21 juni 2010 14:28

hej igen ! 


nu ska kolla lite på designadinblogg .


fis att alla är borta eller inte hemma !


hejdå .



Av iidawengelin - 21 juni 2010 13:51

hej hej ! förlåt för att jag har laddat upp så mkt musik dom senaste dagarna .

men texten  är bra låtar tycker jag :) . emma tipsade mej om dom låtar na å Natanya å Tess (stavas) tipsade henne å jag tipsar er att lyssna på dom . DOM VÄCKER MKT MINNEN ! lyssna


text och musik : Sofijah

 

igår fick jag toningsshampoo av mamma <3 dt var chokladbrun :D den färgen har jag aldrig haft förr . SPÄNNANDE . men jag vet inte när jag ska tona håret

mamma tycker att jag ska ha blont i sommar å färga efter sommarn ? men nja vet inte kanske . vad tycker ni ? efter sommarlovet eller på sommar lovet .

tyvärr har jag ingen bild änn .

 

nu e dt 2 veckor kvar tills vi ska till stockholm :D å efter dt ska vi till Estland .


hejdå ! <3 puss å kram




Av iidawengelin - 21 juni 2010 13:45

Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.
Du är den enda för mig, och allt som jag behöver.
Inget kommer nånsin bli detsamma igen,
jag längtar efter dig och jag saknar dig än.
Du var allt för mig gubben, fan vi gjorde allt ihop.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle va vi två.
Vi var ju gjorda för varann, och du var min bäste vän,
men bäst att skit i allt, och börja om igen.
Men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud,
allt jag tänker på är dig och det vi gjorde.
Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag svikit för din skull?
Kommer du ihåg, vi kunde skratta åt allt.
Mitt hjärta är öppet och alla bara strör salt.
Det gör ont, själen bara svider, när jag som vanligt
tänker tillbaks i tiden, på tiden det var du och jag,
tiden det var vi två. Du vet precis som jag att en gång
var det faktiskt så. VIll känna lycka med dig igen, och hålla
din hand igen. Kan du inte fatta, jag saknar dig verkligen.
Du såg mig, innan någon annan sett mig.
Men jag förändrades, sen dög jag inte åt dig.
Du älskade mig så som jag en gång var, det gör du inte längre
och det sårar mig idag.


Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, o ingen annan stans.

Nu lever du ditt liv, och nu lever jag mitt.
Man måste ta en dag i taget, och sköta sitt.
Men jag tänker på dig varje dag, varje minut.
Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Du var så jävla mycket, du är allting för mig.
Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vare dig som jag tagit mig hit.
Alla minnen som vi skapade, har du glömt varenda en?
Jag vill bara ha tillbaks tiden med dej igen.
Vi hade ett språk, som ingen annan förstod.
När jag kolla på dig förr, så stog du och log.
Men nu när jag tittar på dig, ser du inte mig.
Du tittar förbi, som du aldrig någonsin kännt mig.
Det sårar mig, spela roll vad jag gör, du märker
inte mig, du varken ser eller hör.


Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, ingen annan stans.


lyssna på denna låt på youtube ! Saknar ..

Presentation


Hej! Jag heter Ida å är 12 år,jag bor i Östersund.Jag går i 6gul på Parkskolan.
Mina intressen är Ridning och vara med kompisar.
Komentera gärna! :D

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Outfits

Outfits

Shopping

Shopping

Ovido - Quiz & Flashcards