iidawengelin

Alla inlägg under januari 2011

Av iidawengelin - 29 januari 2011 17:08

Hej hej ! Idag vaknade jag typ kvart över 10 . Sen gick jag och emma på stan .

Köpte lite saker men nu laddar jag batteriet till kameran , så snart kommer dt bilder på dt jag köpte.


Nu ska jag gå på toa . heheheheh ..


Hejdå ! <33

Av iidawengelin - 28 januari 2011 19:04

En fin collection :D tycker jag iaf :P<3


bilden .

  


Hejdå <33

Av iidawengelin - 27 januari 2011 14:42

Ska jag vara med på RS-hoppning snart ? Vad tycker ni ? Vilken häst isånna fall ?


Hejdå

Av iidawengelin - 26 januari 2011 15:45

Hej idag var jag på skolan .. Gjorde int så mkt !

Nu kollar jag lite på  http://youtube.se ! :D


Hittade en JÄTTE LÄSKIG avramling ! MÅSTE KOLLA ! ! !


Hejdå ! <3

Av iidawengelin - 21 januari 2011 20:50

Saknar dej så mkt min bästa vän ! <3 Älskar dej så mkt så dt går inte förklara !

Nu har jag varit 1 år utan dej ! <33


En liten dikt som jag har skrivit till dej Trixi  !


Älskar dej så mkt flickan min.Hoppas att jag alltid kommer att vara din.Ett liv utan dej är som ett löv utan blader eller som en kortlek utan spader.Jag skulle aldrig skicka dej till Haparanda efter som du har det så bra på Trapalanda !


Bild :


  

Saknar dej sötnos !






En liten låt som jag alltid lyssnar på när jag tänker på dej !

Av : Miley Cyrus

Låt namn : Right here


I'll be right here where you need me
Anytime just keep believin'
And I'll be right here

If you ever need a friend
Someone to care and understand
I'll be right here

All you have to do is call my name
No matter how close or far away
Ask me once and I'll come, I'll come runnin'

And when I can't be with you dream me near
Keep me in your heart and I'll appear
All you gotta do is turn around
Close your eyes, look inside
I'm right here

Isn't it great that you know that
I'm ready to go wherever you're at
Anywhere I'll be there

All you have to do is call my name
No matter how close or far away
Ask me once and I'll come, I'll come runnin'

And when I can't be with you dream me near
Keep me in your heart and I'll appear
All you gotta do is turn around
Close your eyes, look inside
I'm right here

Whenever you need me
There's no need to worry
You know that I'm gonna be
Right here!

Ask me once and I'll come, I'll come runnin'

And when I can't be with you dream me near
Keep me in your heart and I'll appear
All you gotta do is turn around
Close your eyes, look inside
I'm right here, oh yeah yeah, I'm right here



Av iidawengelin - 21 januari 2011 20:20

Hej hej ! Idag har man varit på skolan .. Efter skolan hade min små underbara ringar kommit !! :D Nu E jAg GlAd !!


Kollar lite på Let´s dance nu . Å äter ÅF godis :P Pappa hade me från stockholm ! <33 Mumsigt .


Bilder på ringarna :

    

Panda                                             

      Häst



Hejdå ! <33

Av iidawengelin - 18 januari 2011 18:29

Hej hej ! Idag var dt skola.... tyvärr . Efter skolan gick jag å Vilma på stan. Köpte lite saker ..(y)

men vi ska typ till stallet om en kvart . så ska byta om nu å fixa mejj lite ..


Hejdå ! !

Av iidawengelin - 17 januari 2011 18:47

Hej hej ! Nu ska jag baka brownies ! Orkade inte igår :P hehe .

Idag började vi skolan 9 med h-tid sedan SO efter lunchen hade vi idrott å Svenska . INTE KUL ..


Imorgon ska jag rida Ariel ! <33 Roligt roligt . Längtar till nästa vecka ! Då blire hoppning !!! :)


Hejdå ! <33

Presentation


Hej! Jag heter Ida å är 12 år,jag bor i Östersund.Jag går i 6gul på Parkskolan.
Mina intressen är Ridning och vara med kompisar.
Komentera gärna! :D

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Outfits

Outfits

Shopping

Shopping

Ovido - Quiz & Flashcards