iidawengelin

Alla inlägg under maj 2010

Av iidawengelin - 29 maj 2010 23:10

hej hej nu sitter ja å emma och lyssnar på musik (y)

 tyvärr har jag inte gjort nått inlägg på länge ..

ikväll åt vi på en finresturang på stan för mamma å pappa har bröllopsdag på tisdag å pappa e ju i stockholm då och imorrn e dt morsdag .


imorrn blir dt momma å moffa :) hihi yey .


bilder .


Nöff <3 älsklings panda .

Lowisa :D hihi

Lowe . hihih <3

hahah , emma  :P


HEJDÅ !

Av iidawengelin - 23 maj 2010 14:16

hej hej ! för en stundsen kom vi hem från spökprästgården i borgvattnet .

jag tog ganska mycket kort men vilma råkade tappa min kamera när vi var i borgvattnet så batteriluckan gick sönder så batterienra ramlar ut och man måste hålla i luckan men då får man typ kramp i fingrarna lr så tejpar man men då ser dt ju jätte fult ut så nu e jag kanske utan kamera i nåra dar ..:''( vilma sa att hon kunde köpa en ny kamera men dt vill inte jag så  därför blir dt inga bilder på ett tag ,  jag måste låna mammas kamera men dt finns ju inga bilder på hennes kamera och ja kanske tar lite kort på tisdag  och så . jag har ju bara haft min kamera i ungefär ett halv år .emmy får väll skicka bilder .


datan laggar jätte mycket så jag måste starta om den nu .


HEJDÅ







Av iidawengelin - 17 maj 2010 13:59

hej hej ! nu sitter jag å tova å kollar på tv:n hihi :P emmy å anna ringde å frågade om vi ville spela brännboll med dom men vi orka int .


ASSÅ SNÄLLA SNÄLLA KOMENTERA MIN BLOGG !


bilder .


 

hihi emmy å vilmas så pluppizar .

  min ! :* 

Min ! :* 

  vilmas ariel pluppizz

Rest in peace   älskling <33   


hejdå  !

Av iidawengelin - 17 maj 2010 11:48

hej hej ! nu sitter ja själv här vid datan för emmy ville spela brännboll oh elin e sjuk ..

sen när jag kommer hem ska jag typ kolla om mamma har ringt till anneli .

assåååå gud vad jag längtar tills imorrn för vi ska ju hoppa på ridningen :P


bilder på min älskling <3 :'( saknar dejj plupp ...   du har ALLTID en plats i mitt hjärta :'''( ÄLSKLING

SAKNAR DEJJJ NISSE !


kanske att ni får lite mer bilder på mina små pluttizzar ..


hejdå !   

Av iidawengelin - 16 maj 2010 20:54

sha sha ! nu har jag ,emma å jonna nyss vart ute å fotat :P

idah följde ja med vilma till hennes stuga i Bomsund ,hahah dt va jätte roligt .


dthär blev ett kort inlägg ja vet :P


NEEEJ  ! imorrn e dt skola ...


hejdå <3

Av iidawengelin - 15 maj 2010 20:58

hej hej ! nu e vi hemma från sundsvall :P ja har köpt 8 saker men ja fick ju saker från IKEA oxå :P


asså jag har pissdampafis ont i mina ben sen Birsta å IKEA ..

imorrn måste jag typ vila min ben :P HAHAH


dt var asa kul på IKEA för jag körde bingo lr man skulle leta upp bilder som var utplaserade i hela affärn .. och när vi hade fått 3 i rad skulle man gå till Info saken och där fick man en chokladkaka , heheh den var god dt var mjölkchoklad .


här e bilder på saker jag fick å köpte .


lindex 30 :-   

 

KappAhl 149:-  

  Cubus 30:-   Cubus 25:- ord pris 50:-   Cubus 129:-   Hööks 30 :-   Accent (stavas) 99:- ord pris 199:-  

IKEA 40 :- /st  

  Ginatricot 149 :-   IKEA pris ?   


hahaha chokladen jag vann på bingot :P




HEJDÅ !

Av iidawengelin - 12 maj 2010 17:42

sha sha ! nu e vi lediga från skolan i 4 dagar  ! :D då blir dt efter längtande sundsvall :P

Idah va jag med emmy efter brännbollen me 4:orna :P vi kollade klart på twilight . sen gick vi på affärn och sen hem till mejj :) Vi fotade racerbilen me min muppiga Nikon coolpix L20 .

imorrn blir dt packning till sundsvall , sen vet jag inte va jag ska göra ..


jag har letat som en galning efter en bild som ja ville visa för Vilma och emmy och när jag va med emmy idah hittade jag den :P <33


HIHI SÖT KAJSA OCH SÖT ARIEL

men staketet förstör hela bilden dt muppar ja på !


  


hejdå !

Av iidawengelin - 10 maj 2010 13:35

sha sha ! ja kom nyss hem från skolan :P

nu ska ja bara tråka ...för johan å jeppe gick nyss :P hehehe

lr jag tittar på tv:n men dt e ju liksom int nått bra program på teven .. hahaaaha

asså ! F*N VAD JA LÄNGTAR <3


hejdå .


hittade lite bilder ..



  min älsklings kille <3  saknar dejj så mkt killen ! <33   ååh , sweetii piitiie  ! <3 du har alltid en plats i mitt hjärta <3   vilmas ariel   min flicka <3 haha Matilda :P   

wiiihi emmzan :D

Presentation


Hej! Jag heter Ida å är 12 år,jag bor i Östersund.Jag går i 6gul på Parkskolan.
Mina intressen är Ridning och vara med kompisar.
Komentera gärna! :D

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Outfits

Outfits

Shopping

Shopping

Ovido - Quiz & Flashcards