iidawengelin

Alla inlägg under oktober 2010

Av iidawengelin - 27 oktober 2010 13:49

hej hej ! Blev hemma idag med .

Först gick jag upp kvart över sju , för jag skulle dricka ,ja då började jag blöda näsblod... så jag hann inte till skolan idag annars hade jag gått på skolan .

Men typ 11 började jag blöda igen så dt var ju ändå bra då att jag inte gick på skolan.


Får se om jag kommer börja blöda näsblod igen sen ?


Hejdå !

Av iidawengelin - 26 oktober 2010 20:20

hej hej !  Sitter å chattar med emmy  , kollar på äntilgen hemma å sitter å skickar p-medd till vilma ! <33

imorrn blir dt skola men kommer typ hosta så ingen annan prata... lol


Ååååh , nu e ida sur .... för jag inte kunde rida idag ...



SKOLFOTO 2010!

    

Usch !                6G



Hejdå !




Av iidawengelin - 26 oktober 2010 14:19

hej igen !  som ni ser har jag ändrat lite på bloggen . header,färg osv.


headern har jonna gjort ,  Tack jonna !

hahah bakgrunden är emmys tapet !


ville bara säga dt !


hejdå !



Av iidawengelin - 26 oktober 2010 13:59

hej hej ! Blev hemma idag oxå ...

Men fick vara hemma till 13.00 sen kom pappa hem han ville jobba hemma istället. Har sk*t mkt hosta,täppt i näsan (lite) å liiiite ont i halsen. men hostan är jobbigast.. Men ska på skolan imorgon iaf.

Har vilat å kollat på BERT .Hahaha dt är en rolig film. Om dt inte har sett den,ett tips kolla på den någon gång !

Idag blir dt ingen ridning :(


Nu rinder dt på dörren ! dt var vilma å sanna <33 fick låna filmer av vilma (stallkompisar) å godis ! :D <3 TACK !

hihi dom e såå snälla !

nu ska jag kolla på stallkompisar ! :D


Hejdå !

Av iidawengelin - 25 oktober 2010 14:01

hej igen ! kollar runt lite på http://youtube.se . lite avramlingsfilmer!

OBS! jag känner INTE någon som har gjort filmerna.


här är några .





hahah..


Hejdåå!

Av iidawengelin - 25 oktober 2010 13:24

hej hej ! idag är jag fortfarande sjuk ....:(

Så dt blev en hemma dag idag. Men MÅSTE rida imorgon,fast om jag mår såhär imorgon  så ska jag vara hemma...

Nu vet jag inte något mer jag ska skriva ´.. ska kolla  runt lite på tex. GINATRICOT eller LINDEX hemsidor..


bild. 

   


HEJDÅ !

Av iidawengelin - 24 oktober 2010 18:24

Hej hej ! Igen för typ 7011 gången :P

Nu sitter jag här å hostar å gör läxor.

Har SO läxa tills imorrn,Engelska till Tisadag,Tyska till Fredag, å multiplikationstabellen till tisdag.Fast klarade hela multiplikationstabellen på typ 4 minuter nyss.

lyssnar på musik oxååå. medans jag pluggar...


      MUSIK.                                      

                   

ORIGINALET!


hihih,den söööta.. fast man hör typ inte vad dom sjunger .. hahaha


Hejdå !

Av iidawengelin - 24 oktober 2010 17:41

hej igen !

här är en liten presentation av vad jag ska göra denna vecka :

Måndag : Skola (om jag inte blir friskare så är jag hemma)

Tisdag : Skolan å Ridning.

Onsdag : Skola 

Torsdag: Skola å packa till Gävle.

Fredag : Skola å 17.00 ska vi till Gävle.

Lördag:Gävle ska på teater(Småstadsliv).

Söndag: Gävle å 15.00 ska vi hem till Östersund ! HALLOWEEN !!!

Sedan veckan efter är det lov !


dt är vad jag ska göra denna vecka! 

vet inte om jag ska gå på skolan imorrn? har jätte mkt hosta. å får inte ta mer hostmedicin för man ska ta 3-4 saker med hostmedicin. å jag har tagit 3 idag.fast kan ju ta en till men vet inte om jag ska.Nu ska jag ta en till alvedon.


hejdå!





























Presentation


Hej! Jag heter Ida å är 12 år,jag bor i Östersund.Jag går i 6gul på Parkskolan.
Mina intressen är Ridning och vara med kompisar.
Komentera gärna! :D

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Outfits

Outfits

Shopping

Shopping

Ovido - Quiz & Flashcards