iidawengelin

Alla inlägg under december 2010

Av iidawengelin - 31 december 2010 16:29

Hej hej ! sitter å läser lite om pirates of the caribbean 4 . Den filmen kommer nog inte bli lika bra som dom andra .


Filmen kommer ut den 20 maj 2011

Johnny Depp ville  först inte vara med i filmen men han kommer att tjäna  400 miljoner kr.



Johnny Depp kommer att spela Jack Sparrow ,Keira Knightley kommer

att spela Elizabeth Swann , Orlando Bloom kommer dock INTE  vara med i filmen (vet inte varför?) Men KANSKE att Zac Efron kommer vara med ? Stellan Skarsgård kommer INTE  heller vara med efter som att inte Orlando Bloom inte ska dt .

Den nya filmen kommer bara handla om Johnny Depp (Jack sparrow).


Jag tycker att det inte kommer att vara en riktig Pirates of the caribbean om INTE  Orlando Bloom är med å spelar Will Turner .


Bild .

  


Av iidawengelin - 31 december 2010 14:05

Sha sha igen ! Ska typ fika snart . Kanske gör en salami å brie macka ?



LÄS DETTA !!!

som ni kanske vet så gillar/kan jag inte göra en header , så OM dt finns nångon som skulle vilja göra/hjälpa mig med en fin header får ni jätte gärna göra dt ?:D


Hejdå ! KRAMIIS!








Av iidawengelin - 31 december 2010 14:03

Hej hej ! Sitter å lyssnar på lite musik nu :)



Kramiis <3

Av iidawengelin - 31 december 2010 12:28

Hej hej ! idag har jag å emma varit på stan . men H&M , Lindex var stängt så dt var lite synd . men köpte en parfym . Den luktar jätte gott :D


  


Kram !

Av iidawengelin - 30 december 2010 21:49

ÄNDRINGAR PÅ BLOGGEN !!

Av iidawengelin - 30 december 2010 21:28

hej hej ! idag har jag vart hos m0mma å m0ffa . Fick ännu mer julklappar då !:D (Nu e ida glá)

Fick :

ett presentkort på MONKI av kusinerna 200 kr

mycket pengar

badsaker


å en försenad present av kusinerna det var oxå ett presentkort på MONKI  200 kr KUSINERNA = EDVIN & GRETA


bilder på alla mina julklappar kommer någon gång . jag orkar inte nu ..


Kram



Av iidawengelin - 29 december 2010 11:33

Hej hej ! Nu sitter jag å kollar på bakgrund till min blogg . Men hittar typ ingen .. Asså det suger att jag aldrig bloggar . men min kamera är trasig å datan har damp så det är inte så kul att blogga tycker jag .KANSKE att jag tar bort bloggen ?


Men bilder på mina julklappar kanske kommer sen ??? vet inte ..



kram !

Av iidawengelin - 28 december 2010 13:30

Hej hej ! har skiiit ont i halsen .  alla bah : Drick varmt vatten med Honung! men jag tycker att dt är äckligt så jag dricker varm oboý :D (Stavas?) dt funkar jätte bra i nån timme lr såå ..


Igår gick jag på stan med Emma .jätte nöjd över dt jag köpte!  Köpte ..


HALSBAND

TRÖJA

T-SHIRT


bilder kanske kommer sen ? vetinte


nu ska jag ändra lite på bloggen .Ny header , ny bakgrundsfärg å bild .


KRAM !!


Presentation


Hej! Jag heter Ida å är 12 år,jag bor i Östersund.Jag går i 6gul på Parkskolan.
Mina intressen är Ridning och vara med kompisar.
Komentera gärna! :D

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Outfits

Outfits

Shopping

Shopping

Ovido - Quiz & Flashcards